de visie en vrouwen achter MN

Onze visie

Wij focussen ons op communicatie-uitingen in het vastgoed, in de breedste zin van het woord. Van statisch naar dynamisch is ons motto, wat o.a. door digitalisering wordt gerealiseerd. Wij geloven dat door middel van een goede strategie, de beleving goed gepresenteerd wordt waardoor de sales pijplijn wordt versterkt.

MN Vastgoedcommunicatie gaat voor toonaangevende communicatie-uitingen in de (online) vastgoedbranche

Kansen die onbenut blijvengrijpen wij aan. Alle trends op het gebied van marketing, digitalisering en vastgoed houden we nauwlettend in de gaten, zodat onze diensten een gegarandeerd succes wordenMet onze expertises in online branding,-, communicatie-, en  marketing benutten we nieuwe mogelijkheden in de vastgoedbranche. Hierdoor gaan onze klanten met de tijd mee, terwijl zij zich blijven focussen op hun eigen werk. Dat geeft ons energie en maakt ons enthousiast! 

Strategie

Voordat we de creaties voor mooie campagnes en dergelijke inluiden, is er een goede en relevante strategie voor de vastgoedcommunicatie-uitingen nodig. De strategie wordt gezamenlijk afgestemd en pas na akkoord uitgevoerd.

Creatie

De ontwikkeling van vastgoedmarketing-, branding- en communicatie is het creatieve gedeelte. Hier komen alle ideeën en wensen samen. Om onze klant te allen tijde tevreden te stellen, werken wij met prototypes. Dit zorgt voor een optimale samenwerking en het beste resultaat.

Digitale Marketing

Vastgoedcommunicatie is breed inzetbaar en mogelijk in alle vormen en maten, maar digitale marketing is een must! We leven immers in het tijdperk waar ‘meten is weten’ de overhand neemt. Wij zien hier enorm veel kansen in en is daarom onmisbaar als je het ons vraagt.

even voorstellen

Mariëlle Sinck

Founder, Communicatie Adviseur & Project Manager

Ik ben Mariëlle Sinck, de Founder van MN Vastgoedcommunicatie. Het communicatiebureau is tot leven gebracht vanwege het gebrek aan een goede combinatie van vastgoed en marketingcommunicatie. De afgelopen jaren heb ik veel expertise opgedaan in marketing, communicatie en branding. Zowel in Nederland als New York City heb ik bij diverse reclame- en pr-bureaus gewerkt. Daarnaast heb ik werkervaring bij een van de grootste vastgoedbedrijven van Nederland. Door deze ervaringen heb ik besloten een onderneming te starten die de vraag naar vastgoedcommunicatie waarmaakt, zoals het hoort.

Of het nu gaat om een nieuwbouwproject voor een duurzame woonwijk, een innovatieve renovatie voor een winkelcentrum of een herontwikkeling van een multi-tenant kantoorpand – alles spreekt mij aan! Ik draag daarom graag bij aan projecten in alle vormen en maten, om dit zo goed mogelijk te vermarkten en de sales pijplijn te versterken. Verbinden, netwerken, kansen grijpen en waarde creatie zijn kenmerken die bij mij centraal staan. Ik ben van mening dat alles wat vandaag goed is, morgen beter kan. Daarom wil ik het beste uit mijzelf en MN Vastgoedcommunicatie halen, door up-to-date te zijn van de ontwikkelingen en te blijven connecten met mensen uit de vastgoedbranc

Nanne van Hout

Founder, Communicatie Adviseur & Creative Director

Ik ben Nanne van Hout, het andere gezicht achter MN Vastgoedcommunicatie. Terug in 2009 onderdompelde ik me in de toen nog onbekende wereld van het bloggen, van waaruit mijn passie voor ondernemen is ontstaan. Dit platform werd uiteindelijk mijn oefenplek om alle verzamelde kennis, mede vanuit mijn marketing gerelateerde opleiding, in praktijk te brengen. Van SEO-teksten schrijven tot fotografie, en van een website from sketch bouwen tot jezelf als bedrijf op social media promoten. Simpelweg alles wat erbij komt kijken om een blog/website op professioneel niveau te runnen.

Een ding is hierdoor zeker: ik zit nooit stil. In plaats van mij op slechts één kwaliteit te focussen, ben ik liever een manusje-van-alles. Dat geeft mij veel energie en de ruimte om nieuwe mogelijkheden te creëren. Mezelf alsmaar verder ontwikkelen, geeft niet alleen mezelf nieuwe kansen, maar ook mijn omgeving. En juist daarom bundel ik met Mariëlle al onze kennis, kunde en vaardigheden om deze aan anderen door te geven. Dat is iets wat de ondernemende wereld zo mooi maakt.